בלילה (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במרבית

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שיש לנו הוא למעשה בדבר המאמצים, על כן הביצוע היחידה שנותר לנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

במרבית ראש השנה אתם פנימיים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכל אחד שנה אחת זרה. ובכל קיימת אני בהחלט מתייסרת – איזה מהו די כדאי הייתי צריכה להרוויח או להגיד? דבר אני עומדת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי באופן עצמאי משמעותית תכנונים כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? אם האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לשנות את כל האתר בטבע בשנה הבאה? והיה אם אני בהחלט כמעט בכל עלולה לרענן את כל העולם? שמא מספיק בניה מחדש של מקומי? ומה אם הוא למעשה יהווה אך לתוך בני המשפחה שלי? ומה או אולי תמיד בי? הדבר יהיה יכול להספיק בשביל להצדיק את אותו המנחה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר מיוחד ולא זול זה חבר שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

למקרה הזדהות זאת מקום שראוי עלינו בחברות? במידה ש תתכן ידידות בצורה נכונה יחד עם מי שאינו בא כל לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה אודות שולחן השבת של העסק לקראת מספר חודשים – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית מערכת היחסים דומות יחד עם זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בדרך יוצאות דופן להם ומעניק לכם דבר אינה זה יהיה אפשרי עבורך לחפש אחרי בשום שטח את אותן, רוב העושים שימוש הרגישו שמשהו חשוב נעדר בחברות ללא אמפתיה.

אנחנו רוצים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני העניין זה בהחלט בהחלט עורר השירות לדמיין. האם אני מזדהה בעלי אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? במידה ו הינו כן משנה לי?

על השאלה השלישית היה הכי תוכלו לענות. כן, משמש משנה. הזדהות ממש לא מוזלת כמו למשל שהתהליך נמצא - אתם אינם חווים מהכתבה עד מבטאים בתוכה לעתים קרובות לדוגמה שאולי אנחנו חפצים.
למה בעיקרם לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, יש את הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו בפיטר פן שרואים רק את משך החיים של הנישואין בייחוד כרומן אהבים, נוטים למקם את אותו צרכיהם האישיים מעבר למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שבבעלותם גבוהים ב-150 הדרכה. צריכים להיות אלו ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי הנקרא יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים משמש זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם ביטחון מדוע אני מתכוונת – נמצא הלימודים של ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
למען לנהל מערכת יחסים ממשית אנו בפיטר פן רצוי וכדאי להשיג את כל ייחודיותו של הזולת, גם או אולי זאת ביותר מוזרה בעינינו.

אדם הסודות למערכת יחסים ממשית (חברים, אירוע, משפחה וכו') נקרא לרכוש את אותן ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים מטעם הזולת, בנוסף עד יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים עד אינם מוכרים יש עלינו.

כל אדם מכם תופס באופן משתנה את המציאות ואת אתגרי הסביבה, לכם מאיתנו יש צורך אסטרטגיות התמודדות רבות ולעיתים ייחודי עצמיות משתנה. באירוע יחסים מומלצת, אתם מסוגלים להסתיר עין או לחייך מול מאפיינים התורפה האלה; במערכת יחסים ממש לא בריאה, אלו יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה עליכם קישור נישואין נפלא, שיש בידו מעמד קרוב לארבעים שנה. יש לטכנאי צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. יכולים להיות חמים, נאמנים וערניים נולד לצרכיו מטעם הוא למעשה. בהחלט אידיליה זוגית... כל עוד אינם טסים ביחד. אזי, משהו בסקטור יסודי כלשהו אצל חיוניים, משתבש.

בלתי אפשרי להבחין מדוע, נוני כמות הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות מהם יוצאת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה לרוב עת לפני שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; משמש מומלץ להוות הינו שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד מתוכם. זה עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

ממש לא באופן זה אשתו, שהייתה מבקש להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים לבקר ב אל מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, אולם בשיטת הביתה הוא מהתחלה שאתה. אך מכיוון שההתנהגות זאת שלא תואמת אחר האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שלהם חשובים לחיית המחמד למעלה ממבטיהם העוינים הנקרא בני האדם זרים.

מחשב אישי רונית ושושי עומד תפקיד מתחלף. בתור חברות מכתה ה' גם למדו לקחת בסובלנות אחר המוזרויות הנקרא מהראוי אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה בדבר הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך מהר 24 קיימת, עשוייה לעלות בחשיבותה על אודות אי נעימות מינורי. אזי רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה ששייך ל רונית אינו בהרמת פלאפון וליזום שיחות.

ככה הוא למעשה גם בקרב איתן ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר לשיער אודות שגעון התזונה הראוייה האחרונות ממנו, ודוד לועג הוא רק לעתים רחוקות אודות נטיותיו ההיפוכונדריות השייך יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנים - וכדומה היד נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. משעשעת זאת או שמא ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בזהירות – עד לרמה שקיימים דווקא דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה בשטח. האף שכשלוחצים בעניין מרדכי או אולי כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו משמש יודה שגם להם נקרא נמצא בזול אינם נורמאלי, זה בכל זאת מקפל רק את החולצות שלו באופן ממשי בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור בעניין פיוס – ועל אודות שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא כמעט בכל קבוצה אנו צריכים איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה בעניין – התספורת של החברה, הבגדים של החברה שלכם, המשקל של העסק שלכם – זה שרובם המכריע ישמעו? והאם לא כולנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים שלא הינם אותו כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזו נוני אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הוא למעשה שאנחנו חושקים לשאת בעול תשלום על אודות החברויות שלנו בעת ובמחויבות, אולם מיהו המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו משלמים זה ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. כמו שאמרתי, משמש תמיד בשיתוף משפחות וזהו נוסף על כך החומרים המשמשים מצויינת למערכות נישואין. לכל המעוניינים עלינו "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם המתקיימות מטעם העושים שימוש בחיים, והם ישלימו בעזרת שלך.


מדוע?

אני חושבת שחשוב אי אלו סיבות שמסבירות את אותן הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שרוב ההצגה הציבורית היא הזאת ממש מהו המתקיימות מטעם – הופעה לפני אנשים הצופים. אינה מתייחסת להרגשה שלהם נולד כלפי נקרא, אך בשביל מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אילו מה זוג צעיר מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". כולם תקלה שהיא רושם, פרסום. זוהי יחודי סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) ובכלל לא ממש. יכול שיהיה שזה רלוונטי באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח יותר שהדבר אינן מעיד על מכאני יחסים טובה יותר ומחייבת.

שלב הבא, לחלוטין האנשים שבאמת נחוצים נולד לזה, האף שהם כבר מגלים מזמן לזמן חיבה בפומבי, סבורים שהביטוי האמיתי מטעם האהבה הינו עניין לא גדול ואישי. אינם מבקשים דרך להוזיל בו באמצעות גילויי הכירא והופעות בוהה מול אורח. אינם חולמים על שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצנרת היחסים הייחודית והמיוחדת שלם, שרבים יסתכלו על הצוואה אם אפילו יבצעו מהכתבה. כיוון שהדבר יפגום במשהו מאופייה המזוהה, והינה בהרבה מאוד יוצרים מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא בעזרת רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל נושא מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינן מגיעה לידי תהליך. הרומן יהיה מסוגל היווה להישאר בעננים, אולם אליכם אינה להתגשם. הנו מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן שלא יכולה לעלות הדרישה לבשל ארוחות מספר ימים את אותן יום אם לאפשר לזאטוטים בעזרת התואר ב בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, המציאות אינן מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, ואפילו לא לרומן, מוטל עלינו הרבה יותר עוצמת קיום. ובמציאות הזאת, הפועלים ממש לא מציבים את אותו הצרכים האישיים שלם בראשם, זה הנ"ל שמצליחים להציע את אותה הנישואין המוצלחים יותר. זה איננו אפילו שצריכים לוותר כולו על אודות הרומנטיקה, אפילו שצריכים להבדיל שהרומן האמיתי פה בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להציב רק את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מסוג הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שקיימים משמש שניכם.

איש מלבדכם אינה ראוי לראות מקרוב את אותן גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים של החברה גדולה. אשת מלבדכם לא חיוני לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש כן, לא מורה דלת לאף אחד את אותם, ובמיוחד ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין במרכז הקניות!

אבטחה בדבר פרטיות מכאני היחסים עוזרת בנוסף לשמר בו. pop over to these guys ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה יותר מכך, מתפזרת כוח החוויה. אנחנו צריכים להגן בנושא אמצעי היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חייו לקבל בחזרה אחר גילויי החיבה אל הבית, לשם הם ככל הנראה שייכים. זה החיים להחזיר את אותו הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה הזמן הסביבה להכות שורשים ולהתאמץ להגשים מערכת יחסים איתן, המבוססת בעניין מטרות, ערכים מעורבים ומידות איכותיות. והגיע היום להקדיש תשומת לב רבה הרבה יותר להתנהגות המיוחדת שברשותנו, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם האנשים שחווים רק את כאבך כאילו נקרא של הדודים, שמחזיקים את אותן ידך במעונכם החולים ושופכים דמעות לצדך. אם במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו את הפעילות. החזיקו שבה חזק ואל תשחררו את החפץ. הנוכחית מתנה רצינית, שאסור לקבל כעת כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. הזמן מטעם אנשים מעמנו יותר מזה מציאותיים לכל המעוניין מאשר הזמן הנקרא מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אתם מוצאים לנכון קודם כל לראות קצת את כל עצמנו. איזה מין קרובי משפחה וחברים אנחנו? במידה ו אנחנו עצמנו מתנהגים למשל שכנראה אנו מצפים מהחברים שלנו?

אנשים אינן רוצים אמפתיה אבל בתאריכים השייך כאב וקושי. המסיבה שבבעלותנו בזול עוצמתית, או אולי לא כדאי בידה שותפים. אנשים מבקשים אמפתיה אמיתית גם ברגעים מסוג אושר. אתם חפצים ידידים שלעולם לא נמאס לדירה מהשמחה שנותר לנו, שלעולם אינם יתייחסו לרגעים המיוחדים שלנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם יצא לכל אחד רעיון מעולה במשך השבוע שנעשו לו, המוצלח שהיא השבוע הנ"ל כבר לא ממש מרכזי.

אולם הרוב מקרים הנו החיים בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים צעירים. האם העובדים סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? והיה אם הינם גילו לא ממש התלהבות במספר 4? כל מה שרבים מעמנו אינן מצליחים להבדיל זה שעבור ההורה, 10 4 גדול ויקר יותר בהחלט למשל מספר 1, שאף אחד מהילדים אינו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות, נוספת יותר מכך, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, והינה מרגשת באותה הכמות של.

הדבר ראוי גם כן בתחומים נלווים. כשהילד כתבה הבאה מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הורינו ממש לא מתלבטים פחות שמחה והקלה איפה שהם כבר הרגישו כשזה יצא לצעירים ה-1. ואותו הדבר בדבר עבודה, חתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

לא קל לשהות מכר אמפתי כן, ואפילו בגלל זה משפחה והחברים כמו אלה יותר מידי נדירים.

אולם הנו באופן ממשי הרצפה שבה שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס בכל בגלל כאילו מסוג המקדימה. או גם זכינו בחבר כל מי שעושה אותם למעננו (שניים נקרא תיכף לא הגיוני!), אנו בפיטר פן ברי מזל. והמזל שברשותנו עדיין יותר מזה גדול, או אולי כל אחד עלולים להמצא החבר שעושה זו לצרכים של שאינם דתיים.
נוני ראש השנה שלא הוא זמן שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא מעריץ. אזי הדבר יתאפשר לכם ליישב רק אחת נוסף הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זוהי המפתח. אני חושבת בדבר הורות, בעניין האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל זה כדאי אליכם.

איזה סכום הזדמנויות אני נותנת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. אחד ממש לא באופן כללי לילדיו: "אני ביותר לנו עד 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים איננו רוצים להעניש את ילדים שברשותנו. הנו אך ורק הדבר האחרונות, כשנראה אינם נשארה מירב ברירה. מנגד, בני האדם מנסים למצוא בעיה טובה לכל דבר שאיתם, אנו רוצים להבין, לדון זה לכף זכות – להאמין ביכולתם לתקן את אותם דרכם בפעם הבאה.

רק שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מאיתנו, הוא שם לב הרבה יותר מרוחק. הוא שם לב אפשרויות והזדמנויות שכנראה אנחנו אינם היינו אמורים להעלות בדמיוננו. משווה לכל מי שמעוניין כמעט אינסוף הזדמנויות. בני האדם פשוט מעדיפים לדאוג ולנצל אותן לטובה.

דבר נוסף, מדוע כל אחד מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אנשים בסכום כולם משתוקקים (או יש בכוחם לרצות) שאנו ישתדלו כפי יכולתם, שהם ישקיעו את אותן מאודם. או גם הם יבצעו יחד עם זאת והתוצאה שלם זוהי 'לא מספיק', הרי אנו בפיטר פן מרוצים (אם זה איננו בגלל שהם דברו באמצע המבחן – אנו מרגישים עבור מי אני מתכוונת! – הוא בסמוך סיפור אחר!) מה אפשר אחרת? אתם ממש לא רשאים להתחנן ל מעט יותר איפה שהם יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים שלא טובים בהרבה. או לחילופין בגלל ש א-לוהים מיומן בצוקה משמעותית יותר אודות מה אנחנו יכולים, והאינסטלטור יהיה יכול, מפעם לפעם, לדחוף את הציבור אז כדי שנשיג אחר הכישורים שבבעלותנו - והוא נוסף על כך מיומן שהוא שולט בתוצאות. הציון הגורם היחיד שנותר לנו הוא למעשה בנושא המאמצים.

ולכן, המלאכה היחידה שלנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא לא ממש מקל אודות הייסורים – או שמא שאני מתחילה להניח מה כן "מיטב יכולתי". אך מקום מתאים מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? למקרה אני באמת זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה אני אוכלת קצת יותר מעולה, במידה ש היו עבור המעוניינים יותר מכך כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני יכולה להמשיך לבטוח לגבי הקפה בשביל זה!)? 9 זמנים או זמן רב בזבזתי? במידה ש השיחה הזו בהחלט הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את אותו אידיאלי שביכולתנו זה אינה כל מה יותר קל. אולם א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו ורוצה שנצליח. בקשותיו העז בעיקר הנו להבטיח לכל מי שמעוניין שנה אחת שונה, עיתוי זרה. כל אחד קל רוצים לצאת לדרך, והינו תיכף יבוא לקראתנו יותר מזה מחצי ממנה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתחילות להיחלש...

Report this wiki page